زخم کاری


پــــــــــــــارس نــــــــــــاز چــــــــــت

بهتـــــــــــــرین چـــــــــــتروم ایـــــــــــران

هنوزم که هنوزه دلم داره آتیش میگیره از ناعدالتیی که مث زخم کاری هرچی زمان میگذره تو وجود هوادارا داره چرکین تر میشه.

مرگ برتو کفتار(محسن قهرمانی) که افتادی به جون پرسپولیس.

پست ترین حیوانات در دنیای جانوری ،شاید کفتار باشد که در بدترین شرایط ،تنها راه چیره شدن بر شیر بیمار را حمله ی گروهی می بیند و ناجوانمردانه بر شیر خسته و رنجور یورش می برد و بدون توجه به شعور جانوری خود ، سلطان جنگل را زمین گیر می کند .

بهم حق بدین که دلم خون باشه.

.در این بازی انسان هایی جایگاه احسن الخالقین خود را فروختند تا در پوست کفتاری در آیند و شیری را مقابل میلیون ها هوادار به خون کشند .در این شب دردناک کفتارهای گرسنه از گوشه و کنار ناجوان مردانه بر شیر در غل و زنجیر تاختند و بر زمینش زدند.

آیا شرم نکردی وقتی برگشتی و روی صندلی های ورزشگاه چهره ی پیرمردی را دیدی که اشک در چشم و بغض در گلو تنها سکوت کرده بود و چون مجسمه ای بی روح بر سر جایش یخ زده بود ،هر چند می دانیم که تو کثیف تر از آنی که دل شکستن پیرمردی برای تو اهمیت داشته باشد.

آقای قهرمانی؛ شرافت را چند فروختی ؟نیازی به توجیه و شلوغ بازی نیست چون تو سالهاست چنین عادت کرده ای و خوردن لقمه ی حرام برای تو  امری عادی است .کدام شرافت ؛شرافتی که به ریالی فروخته ایی شرافت نیست ،جامه ای است کثیف که تنها تو لایق پوشیدنش هستی ،تو حتی لایق پوشش هم نیستی !

آقای قهرمانی تو انسانیت را باختی تا چون کفتاری پیر در پایان عمرت به مرداری بد بو و لاشه ای فاسد برای ارتزاق برسی .پس اف بر تو ....اف بر تو که حتی حیوانی به نام کفتار را هم بد نام کردی !
اما چگونه سکوت کنیم وقتی به عینه دیدیم روبهان و گرگان گرسنه دست در دست کفتاری کثیف داده اند تا پرسپولیس کبیر نتیجه نگیرد و تنها برای چند میلیون ناقابل اشک میلیون ها ایرانی را ریختند تا به جاه و مقامی برسند .
         

خدای من،خدای خوب مندنیایت پراز ظلم وناعدالتیست

پس کی؟؟؟؟

گفتی جمعه ای می آید آقا،،،،خدایا ندیدی جمعه چه کردند باما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اللهم عجل لولیک الفرج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 4 / 7 / 1392برچسب:,ساعت9:49توسط مینـــــا | |